haru_jungshim: (genius planning)
[personal profile] haru_jungshim


1 - stole from [livejournal.com profile] lemiru
→ Name a fandom, and I'll tell you my:
One True Pairing Ship:
Canon Ship:
"If this happens I'll stab my eyes out with a spork" Ship:
"You are one sick bastard" Ship:
"I dabble a little" Ship:
"It's like a car crash" Ship: (for me like..omg when they get together it´s like a storm XD in a good way)
"Tickles my fancy but not sold just yet" Ship:
"Makes no canon sense but why the Hell not" Ship:
"Everyone else loves it but I just don't feel it" Ship:
"When all is said and done" Ship:



Abc -meme stolen from [livejournal.com profile] lemoned_captain

A * Acheron *_______* omg I already love this book (and the guy! xD)

B * Books..aah..I guess I couldn´t live without them.. ^^;;

C * Changmin! I just luv that "little" smart-ass * *laughs*

D * Daruma - I still have one without a wish.I should wish on it..o.o....I can´t just choose t-t

E * English - I like that language..wish I would be better with it....

F * Furr - if only my cat would allow me to cuddle with her from time to time-.-

G * ghosts - yes ^^ I believe in them

H * Horror - aaahh ..nothing for little cookies! *wince*

I * Intercity train..been on way too many *laughs* XDD

J * Jung Yunho XDD really...sometimes he scares me XD going from dropdead serious to freakingly silly *laughs*

K * Kagrra, ..whaaa! just a few more days until the concert!

L * Lemiru ^-^ my miru!! I luv my L and M ^-^

M * Mochi - not just for eating but *huggles* for see above

N * Nathaniel - my little baby..I really should work on New Eden again *sighs*

O * old - 28 isn´t old...is it??? IS IT????????

P * Posters - I have way too many....t.t

Q * Quizzes ..aah..I like them! XD as soon as I can solve them *laughs*

R * Reggae Muzik ...*listens to that right now* PANG! is fun to listen !!

S * Sherrilyn Kenyon..gosh..she´s great....really. and she´s a big girl and her heroines are big girls (some XD)

T * TVXQ - *__* fandom ahoi!

U * uncreativity ...aahh..I have it..and I hate it....

V * Videos - ^^ should take more time to watch some

W * Who...Doc Who..goosh Miru you got me addicted to that series!!

X * Xiah! XDD little Angelcutie....his voice is awsome (as is his butt *cough*)

Y * Yoochun - BOY YOU NEED A NEW HAIRSTYLE!!!!!

Z * Zoo - it´s been ages since I went to one...*wants*


and some personal stuff:

AH I´m in the last third of Acheron´s Books and ...omg..ME LOVE! I LOVE his background..as miru said yesterday "Yes, that´s a haru book" *muhahaha* yes I´m evil..sorry.... I mean Ash had it worst than my Phil... XDD
well...and Sherry´s great. I saw that interview with her yesterday and Hell..yes mochi we should go to one of her events! I wanna meet that lady!

plus it made me start to think about my NE again..maybe I can go on now a little XD ^^;; I should..*sighs*

exactly 7 weeks left until we fly to Beijing / Shanghai...WHOOOOOT *__*

(no subject)

Date: 2008-08-10 12:51 pm (UTC)
From: [identity profile] rhidana.livejournal.com
That interview was so good! I laughed my ash...ass off! LOL! The part where she got her inspiration from? When her kids start hitting and she was like "I should deal with that...oh wait...ASH!" ROFL!! I love that woman! And I want to meet her!!! So let's save money so we can go to K-con, kay? ^^

And I hate all my fandoms for coming to Shanghai and Beijing like a few weeks/days before and after we are there! WTH???? WTF???? *fumes*

And of course, fandom would be DBSK, so go ahead! XD

(no subject)

Date: 2008-08-10 01:02 pm (UTC)
From: [identity profile] haru-no-keeki.livejournal.com
YEsssshhh! she´s just so AWSOME!!! and I loved the part about the big girls..*_* ..T_T Finally someone with not only skinny heroines *sighs* and omg I WANT HER CORSETT!! *_* there are corsets that size!ME WANT
so yessshhh! let´s go oto K-con!!

and YESH!! SO NO timing! T________T *sighs*


One True Pairing Ship: MinHo!
Canon Ship: OT5 *giggles*
"If this happens I'll stab my eyes out with a spork" Ship: Oh..umm....eehh....maybe that typical Jae-I´m-soo-fragile-and-I-need-manly-man-yunho-to-rescue-me ??
"You are one sick bastard" Ship: *insert naughty thoughts here* ehhh...
"I dabble a little" Ship: JaeMinHo ^^;
"It's like a car crash" Ship: either MinSu or JaeMin (but a good car crash way *laughs* I mean...ah nevermind *laughs*)
"Tickles my fancy but not sold just yet" Ship: YooSu (I know it´s "typical" ...and sometimes I see reasons but..njaaa didn´t get me that much yet)
"Makes no canon sense but why the Hell not" Ship: ehmm..2U ??
"Everyone else loves it but I just don't feel it" Ship: See above the "typical" heroine YunJae...I rather have it JaeHo XD
"When all is said and done" Ship: OT5 ?

GOSH THIS IS WAY MORE DIFFICULT THAN I EXPECTED!!!!!

(no subject)

Date: 2008-08-10 01:12 pm (UTC)
From: [identity profile] rhidana.livejournal.com
Sad thing is, K-con is hell expensive *sighs* But what won't we do for fandom, huh? XDDDD And I think I'm as crazy for DH as I'm for DBSK LOL and that means something!

Hihihi, I can imagine, I wouldn't be able to decide, too, except for the stabbing my eyes out with a spork. That definetely is mpreg, I can't even begin to tell how much I despice mpreg. If you want to impregnate someone, then DON'T WRITE SLASH GODDAMMIT!! Ahem, yes. xDDD

(no subject)

Date: 2008-08-10 01:15 pm (UTC)
From: [identity profile] haru-no-keeki.livejournal.com
lol XDD got a point there honey XDD yesshhh.....or use a woman and leave the baby with the boys *laughs* but that would expect hetero sex and OMG! lol XDDD goosh *rolls eyes at some fangirls* XDD

hmm...meeehh....expensive is no good..when is K-con???

(no subject)

Date: 2008-08-10 01:18 pm (UTC)
From: [identity profile] lemiru.livejournal.com
*racks brains for a common fandom* Geeze Louise, is that what we've become? xD
RtE? JUST BECAUSE I'm curious

(no subject)

Date: 2008-08-10 02:04 pm (UTC)
From: [identity profile] haru-no-keeki.livejournal.com
One True Pairing Ship: Oniki Ikaika eh... Kiriko ^.~
Canon Ship: can I spoiler??? Oniki and his soontobe XD
"If this happens I'll stab my eyes out with a spork" Ship: Oniki /Same
"You are one sick bastard" Ship: Lev / Moth
"I dabble a little" Ship: Michi / Gab
"It's like a car crash" Ship: Beelze / Asmo (omg I LOVE IT anyway)
"Tickles my fancy but not sold just yet" Ship: hmmmmmm.....Lev / Bansh
"Makes no canon sense but why the Hell not" Ship: Moth/Same
"Everyone else loves it but I just don't feel it" Ship: hmmm....Leth /Same
"When all is said and done" Ship: Raphi / Uri *_*

XDDDDD ^^;;;; *huggles*

(no subject)

Date: 2008-08-10 02:08 pm (UTC)
From: [identity profile] lemiru.livejournal.com
NATS GETS NO LOVE! (although Moth/Nats would be the most SUGARCOATED thing evar. omg)

Awww, Raphi/Uri will always have a special place in my heart, as well

(no subject)

Date: 2008-08-10 02:10 pm (UTC)
From: [identity profile] haru-no-keeki.livejournal.com
poor nats *laughs* sorry ^^ XDDD and I think it would rather be a little weird o.o with moth...dunno...weird..o.o...

and yeshhh *_* I miss uri *rubbelstrubbelwuschel* das kleine grummelgries

(no subject)

Date: 2008-08-10 02:14 pm (UTC)
From: [identity profile] lemiru.livejournal.com
's Ok. She understands. xD
I'm more astonished about that Kir/Oni thing. And laughed at the Asmo/Belze. 'car crash' doesn't even begin to describe those two xD

(no subject)

Date: 2008-08-10 02:21 pm (UTC)
From: [identity profile] haru-no-keeki.livejournal.com
well yeaaah..I thought too late of Luz/Michi.... and well..actually I do like those two together (OH THE SURPRISE!! XDDDD ) ^^;; *squishes oni*
and to be honest..It was difficult to make "just miru" couplings...they mixed too much with mine *laughs* cuz actually my OTPs are more like oni/Ikai and Ame/Belph

(no subject)

Date: 2008-08-10 02:22 pm (UTC)
From: [identity profile] haru-no-keeki.livejournal.com
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!! I REMEMBER!

GABRIEL AND SATAN!!!! MY OTP!!!! ULTIMATE OTP!!!!!!!

(no subject)

Date: 2008-08-10 02:25 pm (UTC)
From: [identity profile] lemiru.livejournal.com
AHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA

GABRIEL WAS HOPING YOU WOULDN'T REMEMBER THAT! HE IS VERY SAD NOW! xD
And Sati is laughing his ass off.

(no subject)

Date: 2008-08-10 02:57 pm (UTC)
From: [identity profile] haru-no-keeki.livejournal.com
*giggles* aww..poor gab...but he and Sati..it´s just..*_* hah XDD and yeahhh!! Ame/Belph ^----------^

(no subject)

Date: 2008-08-10 03:41 pm (UTC)
From: [identity profile] lemiru.livejournal.com
Aaahaha, I just only read through the other meme and went "awwww at L"


AWWWWWWWW


(no subject)

Date: 2008-08-10 02:24 pm (UTC)
From: [identity profile] lemiru.livejournal.com
Ahahaha, AME/BELPH FOR EVER AND ALWAYS ♥ ♥ ♥ ♥

Profile

haru_jungshim: (Default)
haru_jungshim

2017

S M T W T F S

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags